HÜRRİYET

16 Nisan 2013 Salı

CARTE DOR BROWNİE KARIŞIMI


Bazı tatlar veya yemekler evde yapmaya kalktıgınızda astarı yüzünden pahalıya gelir ya. Benim için ev yapımı Browni de aynı kategorideydi. İnanın içine giren malzeme 12-13 tl'yi buluyor hakkıyla Browni yapmak isterseniz. Kek yapıp içine ceviz atınca brownie diyenleri bu kategoriye sokmuyorum çünkü ciddi brownie ciddi çikolata istiyor içine. Her neyse Carte D'or'un brownie karışımını 5,5 tl'ya görünce bir deniyim ne kaybederim ki diye aldım. Abartmıyorum ha ri ka.!

İnanın o kadar uğraşmaya değmiyor hem daha ekonomik hem daha pratik bu paket. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Misafiriniz geldiğinde pratik çabuk yapılan ev tipi ve cafe brownieleri arasında kalan harika bir lezzet.

Üzerinde bir kaşık dondurma ile müthiş oluyor tad.

Hiç yorum yok: